Helvetes jävla nazipulka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bara för att man har en jävla bmw så betyder det inte att man kan låta sitt jävla horalarm stå på HELA FUCKING NATTEN och göra så att alla inom en radie av en halv kilometer får kronisk huvudvärk.

Det är fan inte bara cyklister som är ett par jävla svin utan en hel del bilförare också!
Detta i sin tur leder till frågeställnigen om det överhuvudtaget existerar något intelligent liv i den här staden?

Det är fan inte lätt att tro det när man inte ens kan va i sin egna jävla lägenhet utan att folk ska kunna irritera en.

Senast igår blev jag måttligt irriterad av ett jävla offer som hade parkerat på min parkeringsplats och när man tar tag i att kolla upp regnummret etc så har röven stängt av sin mobil och svarar inte hemma.. hoppas du tar åt dig "stellan" ditt jävla as.

Nästa gång vet jag bara att glaset kommer rinna över och extrem aggression kommer utbryta på den som tar min parkeringsplats, hade varit en sådan befrielse att bara få slå horans skalle i en fucking tegelvägg så idioten lär sig att någonstans går det en jävla gräns för hur jävla dum i huvet man får va. 

Och nu detta med bmw alarmet, FÅR PANIK på allt och alla runt omkring mig och förstår inte varför in i helvete personer insisterar på att vara riktiga jävla irritationsobjekt, önskar inget annat mer än att folk bara insåg att dom inte är värda att leva, p.g.a att dom saknar förmågan att betee sig iallafall hyffsat normalt, är det så jävla mycket begärt?

Jag menar vad i helvete är det för mening med att ha ett jävla praktoffer som springer runder och säkerligen inte gör ett jävla skit någonstans förutom bara går runt och ignorant irriterar folk!??!?!!?!?!??

Snälla snälla snälla gör mig tjänst och ta livet av er, helst så smärtsamt som möjligt, ni som känner er träffade..

Edit: Nu har alarmet vart på sen runt kl 00:00 och klockan är nu drygt 4, snart åtgärdar jag problemet själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0